Kunden har alltid rett. Denne filosofien gjør det lettere for undebehandlere å kommunisere med kunder.
Og selv om kunden av og til tar feil, så finnes det uansett noen små smuler av objektiv kritikk som viser noe man kunne gjort bedre i bedriften. Dette er en av grunnene til hvorfor man velger å gi gaver til kundene sine. Slike gaver til kunder er ikke så vanskelig å finne.
De fleste bedrifter velger noe brukbart og enkelt, som for eksempel penner, notatblokker eller genbruksbare poser.
Alt dette er fint og fortjener ikke noe kritikk. Men dersom du har lyst til å imponere, og ikke bare vise litt oppmerksomhet ved å gi en godtepose på et arragement, anbefaler vi at du ser deg rundt hos oss.
Hos Gravering-glass kan du finne både inspirasjon til gaver og bestille noe du har valgt.
I tilfelle du ikke finner akkurat det du har tenkt deg, er det en god ide å fylle ut kontaktskjemaet vårt, slik at vi kan tilby vår hjelp – enten om du trenger tips eller designideer.